1. Ce reprezinta magazinul www.drhuldaclark.ro?
DrHuldaClark.ro este magazinul de desfacere a produselor din gama Dr. Clark, produse recunoscute in peste 30 de tari, produse de calitate superioara, cosmetice bio caracterizate de cea mai fina calitate. DrHuldaClark.ro reprezinta un omagiu adus cercetatoarei biochimiste Hulda Regehr Clark, care a dscoperit legatura teribila intre paraziti si bolile grave ale omenirii, lasand in urma si o serie de tratamente noninvaziive, 100% naturale si nu in ultimul rand o serie de dispozitive menite sa testeze alimente (Zincrometru), altele sa distruga parazitii din organismul uman (Zapper).
2. Cum caut un produs?
- Prima posiblitate este cautarea in functie de categoria de produs, avand la dispozitie bara laterala din stanga si bare din meniul de sus.
- A doua posibilitate: in caseta de cautare situata in dreapta-sus a fiecarei pagini, unde apare textul "scrie aici ce cauti", tastati un cuvant-cheie dupa care se va face cautarea, apoi apasati Enter sau click pe butonul „Cauta” situat in dreapta casutei. Astfel, tastand „crema” se vor afisa toate produsele ce contin cuvantul "crema"; si toate stirile ce contin cuvantul "crema".
- A treia posibilitate este sa contactati consultantii nostrii telefonic la numere afisate in partea stabga sus, sau completati formularul din pagina de Contact.
3. De ce nu gasesc produsul cautat?
Unul dintre motive poate fi ca nu dispunem de produs in baza de date. Totusi, este posibil ca dumneavoastra sa fi tastat gresit un cuvant sau cuvantul-cheie nu se regaseste in descrierea produsului - incercati o noua cautare.
4. Cum pot efectua o comanda?
Cautati produsul dorit, cand gasiti produsul, adaugati-l in cos si repetati pasii pentru fiecare produs in parte, selectand si cantitatea. Veti fi redirectionat catre cosul de cumparaturi, unde aveti lista de produse dorite si numarul lor. Puteti modifica si aici cantitatea, dupa care apasati botonul "Actualizeaza". Pentru a efectua comanda, apasati butonul "Finalizati comanda". O alta metoda mai rapida de a face cumparaturi in www.drhuldacalrk.ro este sa accesati butonul de "Vezi lista completa de produse"din partea dreapta a site-ului, sub bara de meniu principal.
5. Cand mi se confirma comanda?
Odata ce ati trimis comanda, veti fi contactat (telefonic, email sau SMS) de catre unul dintre operatorii nostri in cel mai scurt timp, in maxim 24 de ore, de luni pana vineri in intervalul 08.30-18.00. In timpul week-endului si al sarbatorilor legale, veti fi contactat in prima zi lucratoare care urmeaza.
6. Cum anulez o comanda?
Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa ne contactati imediat prin telefon, email sau sa mentionati acest lucru la confirmarea comenzii, cand veti fi sunat de unul dintre operatorii nostri.
7. Exista o limita minima a comenzii?
Da, exista. Valoarea minima pentru o comanda este de 100 lei.
8. Sunt persoana juridica si doresc sa cumpar pentru revanzare. Pot comanda produse de pe DrHuldaClark.ro?
Da. La formularul de comanda, selectati Persoana Juridica si apoi completati campurile aferente.
9. In cat timp primesc ceea ce am comandat?
Depinde de adresa si de modalitatea de livrare. Daca sunteti in Bucuresti, veti primi coletul prin serviciile de curierat rapid, media fiind de 24 de ore; pentru localitatile din tara, 24-48 de ore. Cat despre livrarea in afara tarii, durata variaza in functie de greutatea coletului si de tara de destinatie.
10. Care sunt modalitatile de livrare si cat costa transportul?
In functie de adresa de livrare, aveti la dispozitie curierat rapid TNT. Costul transportului pe teritoriul tarii variaza in functie de modalitatea de livrare, toate incepand de la 20 lei. Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 400 de lei, iar comenzile ce depasesc 500 de lei primesc un cadou din partea noastra. Pentru coletele trimise in strainatate, pretul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului.
Mai multe detalii legate de fiecare modalitate de transport si livrare gasiti in pagina Livrare si returnare.
11. De ce intarzie comanda?
In cazul in care ati ales serviciile de curierat rapid si comanda intarzie, va rugam sa le contactati pe acestea pentru a va lamuri. Un alt motiv il pot constitui conditiile nefavorabile ale vremii.
In cazul in care intampinati probleme in continuare, va sfatuim sa sunati la unul dintre numerele de telefon din pagina de Contact.
12. Am trimis comanda. De ce nu ma suna nimeni?
Exista mai multe motive in acest caz. Daca ati trimis comanda in weekend, cand nu se confirma comenzile, veti fi sunat cu siguranta luni. In cazul in care nu ati primit mail de confirmare dupa ce ati plasat comanda, inseamna ca nu s-a generat acea comanda si trebuie sa reluati pasii pentru una noua. Un alt motiv pentru faptul ca nu v-a sunat unul dintre operatorii nostri ar fi acela ca numarul dumneavoastra de telefon a fost scris gresit la datele de contact. Pentru orice nelamurire sau problema, nu ezitati sa ne contactati si veti primi comanda cat mai curand.
13. Am trimis comanda si am fost contactat de unul dintre operatori. De ce nu am primit coletul?
Unul dintre principalele motive in acest caz este acela ca nu ati raspuns la telefon atunci cand ati fost contactat/-a de catre agentul curier. Sugestia noastra este sa apelati unul dintre operatorii nostri pentru a verifica statusul comenzii dumneavoastra. In caz contrar riscati ca respectiva comanda sa nu vi se livreze. De aceea este foarte important sa completati corect toate datele de contact, in mod special numarul de telefon si adresa de e-mail.
14. Pot amana expedierea produsului pe care l-am comandat?
Da. Dupa ce ati trimis comanda, veti fi sunat o data pentru confirmarea comenzii si inca o data pentru a stabili detaliile livrarii. Cand operatorii nostri va contacteaza, mentionati data la care doriti sa va ajunga coletul si totul va decurge exact cum doriti.
15. Doresc sa cumpar un produs care nu este in stoc. Ce pot face?
Va vom tine la curent si vom trimite comanda de indata ce produsul intra in stoc.
16. De ce sa ma abonez la newsletter?
Newsletterul DrHuldaClark.ro este o metoda usoara si placuta de a primi cele mai relevante informatii legate de sanatate, stiri medicale, lista cu produsele nou aparute in magazin, care v-ar putea starni interesul, cat si ofertele noastre, promotii si concursuri pentru clientii nostri. Astfel, ramaneti la curent cu tot ceea ce va intereseaza legat de sanatate.
17. Ma pot dezabona de la newsletter?
Da, abonarea la newsletter este optionala, va puteti dezabona oricand in mod automat, citind detaliile din subsolul mesajului primit in newsletterul DrHuldaClark.ro. Totusi, ne dorim sa ramaneti informati si multumiti de serviciile noastre si sa nu selectati dezabonarea.
18. Cum va pot contacta?
Ne puteti contacta oricand la unul din numerele de telefon de pe pagina de contact, din bara neagra, pe chat-ul online sau pe email. Toate informatiile va stau la dispozitie la pagina de Contact.
19. Nu gasesc raspuns aici la intrebarile mele. Ce fac?
In acest caz, nu ezitati sa ne scrieti pe comenzi@drhuldaclark.ro sau sa ne sunati la unul dintre numerele de telefon afisate in pagina de Contact.